FAQ – najčastejšie otázky týkajúce sa LoKa

Z akých materiálov je ušité oblečenie LoKa?
Prevažná väčšina látok, z ktorých tvoríme naše oblečenie, sú organického pôvodu. Drvivá väčšina z nich disponuje okrem certifikátu OEKO-TEX aj certifikátom GOTS. Pri výbere látok dbáme na pôvod, kvalitu, jednoduchosť, ale aj originalitu. Najviac používaným materiálom je u nás biobavlna. V porftóliu však u nás nájdete aj produkty z ľanu, konope a iných materiálov, ktoré sú v súlade s prírodou. Všetko, čo nájdete v našom eshope vyrábame výhradne v menších kolekciách a hlavne vo fairtrade podmienkach.

Je možné tovar ušiť aj v iných ako ponúkaných veľkostiach?
Produkty šijeme v najviac požadovaných veľkostiach. V prípade, že máte záujem o inú veľkosť ako je v ponuke, kontaktujte nás e-mailom na info@lokaorganic.sk .

Aké možnosti a termíny dodania tovaru poskytujete?
Objednávky v príp. skladových zásob odosielame ihneď (do 24 hod.) po prijatí platby na účet. V opačnom prípade dodávame tovar do 10 prac. dní (keďže šijeme v malých sériách). Prepravu realizujeme prostredníctvom kuriéra (dodanie na adresu), Zásielkovne na vami vybrané výdajné miesto (môže predĺžiť dodanie o 2-3 dni). Osobný odber je možný dohodou – v Stupave (príp. po dohode v Rovinke pri Bratislave. Ak máte záujem o osobný odber, napíšte nám e-mail na info@lokaorganic.sk ).

Malá poznámka. V prípade výpadku organického materiálu sa môže dodanie predĺžiť. Je to výnimočný stav a ak by k nemu prišlo, budeme Vás ihneď po prijatí Vašej objednávky informovať a Vy budete mať možnosť sa rozhodnúť či máte záujem počkať alebo nie.

Doručíte mi balík aj do zahraničia?

Áno, prostredníctvom pošty a Zásielkovne posielame do Českej republiky, Nemecka, Rakúska, Maďarska, Španielska či Francúzska. Pokiaľ by ste mali záujem o doručenie do inej krajiny, tak nás prosím kontaktujte.

Aké formy platby poskytujete?
Úhradu objednávky môžete realizovať prevodom na náš účet, platbou prostredníctvom karty, platbou na dobierku kuriérovi kartou či v hotovosti alebo na výdajnom mieste Zásielkovne.

Ako postupovať keď chcem tovar vrátiť alebo reklamovať?
V prípade vrátenia tovaru či reklamácie nás kontaktujte e-mailom na info@lokaorganic.sk . Následne Vás požiadame o vyplnenie formulára – formulár na vrátenie tovaru alebo formulár na reklamáciu (ak sa jedná o reklamáciu tovaru). Formulár a podmienky vrátenia / reklamácie nájdete v spodnej časti webu v časti: Reklamácie a vrátenie.

Aké veľkosti oblečenia používate vo vašich kolekciách?
Šijeme v jednoveľkostiach ako aj v dvojveľkostiach, ktoré bežne nájdete aj v obchodných reťazcoch aby poslúžili deťom čo najdlhšie.
Odporúčame nekupovať väčšie oblečenie než je veľkosť, ktorú dieťa momentálne potrebuje ak ho dieťa má aktuálne nosiť.